نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
کاپیتان ملوان معتقد است عملکرد این تیم برابر استقلال نویدبخش روزهای خوب است.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر استقلال، گفت: بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و از آنها ممنونم اما مسئولیت این شکست به عهده من است.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم با تساوی به پایان رسید.
تیم فوتبال خیبرخرم آباد با شکست برابر استقلال ملاثانی شانس صعود خود به عنوان تیم دوم را هم کاهش داد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
مهاجم ملوان می گوید با پیروزی دلچسب مقابل نساجی شکست سنگین در برابر استقلال را جبران کردند.
ملوان بعد از شکست 4-0 در برابر استقلال خوب جمع و جور شد و در برابر نساجی ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد خود را با یک گل گرفت.
ملوان برای دیدار امروز برابر نساجی، با چهار تغییر در میدان حاضر خواهد شد.
ملوان در برابر استقلال متحمل سنگین ترین شکست این فصلش شد.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی‌شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.
استقلال بعد از شکست دو بر یک در برابر سپاهان تمرینات خود را برای دیدار با ملوان از امروز در کمپ ناصر حجازی از سر گرفت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
شاگردان ساپینتو در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال هوادار تهران تن به شکست دادند.
بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
شاگردان جواد نکونام نیمه اول دیدار برابر استقلال را در شرایطی با برتری به پایان بردند که سرمربی آبی ها از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.
تیم فوتبال امید پرسپولیس موفق به شکست استقلال در لیگ فوتبال باشگاهی شد.
ملوان بازی یک بر صفر برده در برابر استقلال را 3-1 باخت. این دومین شکست انزلی چی ها در هفته های ابتدایی بود و بدین معنی است آنها بدون امتیاز به کار ادامه می دهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
شکست در شروع کار به همراه استقلالی که یک فصل نباخته بود، آن هم برابر تیم مربی هموطن، یک اتفاق بد برای ساپینتو بود. مربی‌ای که می‌گوید جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ